Followers

Kakiku Lebam!

Sunday, June 27, 2010
Serius!Lebam tu sangat biru. Hari Jumaat lepas, perasan yang ada lebam kat kaki kanan, sebelah lutut. Tapi time tu merah je. Kalau merah, lebam tu tak lama. Lagipun i rasa i takde la langgar pape pun. So tak tahu macamana boleh lebam.Lagipun tak sakit. Then sepanjang i cuti kat rumah, memang i tak ingat pasal lebam tu. Sebab tak sakitkan.. Tapi tadi petang, i tengok lebam tu dah jadi sangat biru!Uwaaa..takutla plak. Bila i picit, tak sakit. Tapi warnanya memang gelap. Sayang suruh i letak minyak gamat. Tapi takde plak minyak ni bila diperlukan.

Ni gambar lebam tu..

 Ni hari Jumaat lepas

Ni baru snap tadi. Dah macam tanda lahirkan?

Kenapa ni ye? Rasa macam takde langgar pape pun...

P/S: Ingat entry i pasal pelesit tu? Pelesit pun boleh gigit sampai lebamkan? Takutnya!!

3 maklumbalas:

  1. Muhammad Safie said...:

    kene pelesit? apa kes ni beb lebam lak..ko sapu ar pape krim ke..kang bengkak payah pulak..

  1. chenta said...:

    safie : sapu minyak gamat je..itu je ade

    amirah : biru gila kan?aduhai..risaunye