Followers

Dua tempat itu...

Thursday, June 17, 2010
Bulan 8 nanti dah start puasa. So sebelum puasa, i teringin la nak pergi Genting dan pantai kat Pord Dickson. I nak pergi PD sebab i rasa i nak pergi pantai sangat-sangat. Hari tu pergi pantai Puteri, tapi tak dapat mandi sebab pakai baju kurung kan. Pergi pun lepas balik kenduri kahwin kawan i masa induksi hari tu. Now terasa macam nak mandi pantai. Nak ambil ketenangan kat pantai. So memang teringin sangat-sangat nak pergi PD!

Then genting plak. Seumur hidup i, i tak pernah pergi Genting lagi. Serius ye. I tak tipu! I memang teringin sangat nak ke sana. Tak tahu la kenapa. Sejak akhir-akhir ni, perasaan teringin tu makin kuat plak.. Haihhhh..

Siapa nak ikut i pergi sane ek? Pergi seorang atau berdua tak best la... :(





Gambar dari Google ^_^

7 maklumbalas:

  1. oo u sama cam c.lynn xprnh jejak genting...

  1. jom kita pegi reramai jom...best gak kan jenjalan b4 puasa nanti

  1. nk ikut2...
    hehehhehe...

  1. chenta said...:

    gyena : jum la sis!

    cik jim : jum la..ajak c.lynn skali

    senandung : jum!

  1. sya, bila u nak gi? nnti i leh tgok schdule c.lynn

  1. chenta said...:

    jim : nanti i confirm kan k

    blueishh : sis..i miss u!