Followers

Nak Beli Kasut!!

Tuesday, May 11, 2010
Ye. I betul-betul nak beli kasut. Hari Sabtu lepas i dah g mid valley. Tapi sale baru habiskan. So macam rugi plak nak beli kasut yang i suka tu dengan harga normal. Huuu.. Tapi sekarang memang nak sangat beli kasut. Tambah-tambah bila reben kat kasut yang i pakai time kursus ni tercabut tadi. Lebih sadis bila reben tu dah tak jumpa. Tertanggal kat mana tak tahu. So memang cacatla bila hanya sebelah je ada reben. Huuu...Uwaaa.. Nak beli kasut sekarang juga..Tapi siapa nak bawa i pergi beli ni????

I tak boleh la pakai kasut macam ni. Tak boleh jalan!

Kasut Cinderella kan?

Ni Peep Toe. Cantikkan? Tapi i bukan nak yang ni

I nak lebih kurang macam warna itam tu la tapi tak nak tinggi sangat. Nanti sakit belakang. Tak bagus!

Cantikkan?Ni yang rasa nak beli kasut malam ni gak!

P/S: Semua image ihsan dari encik Google. ^_^

9 maklumbalas:

  1. shajimy... said...:

    wahh itam tu santikkk....

  1. chenta said...:

    itam yg mane babe?

  1. blue^bubble said...:

    sgt cantik yg wne hitam tu..yg last pic tu...menarik sgt...

  1. chenta said...:

    kan?org pun suka tu sbb tu org plh gmbr tu utk letak dlm blog org :P

  1. shajimy... said...:

    pica last... tbyang cmne klu i pkai ek...5inci kan??heee

  1. TeD said...:

    semua cantek... :D

  1. chenta said...:

    shajimy : ye..yg last tu ramai yg suke..hehehe..tapi babe...try smpai boleh!hhehehe

    ted : tp yg kasut cinderella tu i tak suke..ehehhe