Followers

Kena pakai kasut bertutup ke?

Sunday, May 02, 2010
Tadi balik lepas jumpa Shajimy, i mula mengemas barang untuk pergi berkursus induksi tak lama lagi. Induksi i start 4hb may until 20hb may. Then tengah sedap-sedap mengemas, tetiba teringat. Kena pakai kasut bertutup ke? Dulu masa i pergi BTN, memang kena pakai kasut hitam bertutup. Tapi Induksi pun macam tu ke ek? I ada je kasut bertutup tapi flat. Takde heel. Boleh ke? Dah la tadi baru teman jimy beli kasut. Lupa nak tanya dia. Dia pernah induksi. So i pun tanya dia kat FB. Dia kata kena. Sis Reen kata tak payah. So i dah confius. Ada sesiapa nak bagi jawapan???

5 maklumbalas:

  1. chenta said...:

    ye ke?awk dh pnh pergi?

  1. un_sign said...:

    klo kene ikwas ....memang wajib pakai..

    klo kat tmpt kmu kene ai xtaw..

    tapi better bawak jer..at least spare..

  1. ezfezrid said...:

    depend r.....kaLo fasi Ok..xder haL..
    kaLo fasi fussy bek jgn carik pasal..

  1. chenta said...:

    un sign : erm..itula..tp i ade flat..takpela..janji bertutupkan?

    ezfezrid : ye2..thanks ^_^