Followers

Salah paham

Wednesday, April 21, 2010
Entry MEMAAFKAN bukan ditujukan kepada orang tertentu tetapi ianya umum kepada semua orang sebab semua orang pernah buat salah, pernah minta maaf, pernah memaafkan. Saya buat entry tu pun bukan secara emosional yang melibatkan hati dan perasaan saya. Kalau melibatkan hati dan perasaan saya, ia lebih emosional dan berjiwa! Saya kan sensitif. Heheheh. Tetapi entry tersebut santai sahaja. Kata-kata di dalam kotak itu pun saya dapat hasil dari google.

P/S: Maaf kalau ada yang terasa dengan entry tersebut. Tiada niat langsung!

6 maklumbalas:

  1. i ta terase pown...lalalala~

  1. chenta said...:

    huhuh..bagusla kalau kamu tak terasa ^_^

  1. chenta said...:

    ye..betul tu ^_^

  1. chenta said...:

    ye..betul tu ^_^

  1. check out the latest dates for makeup classes!!!

    APRIL

    24TH : PERSONAL/BASIC GROOMING CLASS RM150
    25TH : PERSONAL/BASIC GROOMING CLASS RM150

    MAY
    8TH-9TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

    15TH & 16TH : BRIDAL MAKEUP CLASS/KELAS ANDAMAN PENGANTIN RM500 (2DAYS)

    **MAKEUP PROVIDED FOR ALL CLASSES.
    **LUNCH PROVIDED
    **CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN
    **LIMITED TO ONLY 6 PAX MAXIMUM FOR ALL CLASSES!!!
    **BRING YOUR FRIENDS ALONG AND GET RM20 DISCOUNT FOR PERSONAL CLASS & RM50 DISCOUNT FOR BRIDAL CLASS!!!!!

    PLACE: SHAH ALAM, SELANGOR

    WEEKDAYS CLASS IS ALSO PROVIDED!!! (UPON CLIENT REQUEST, DO MAKE AN APPOINTMENT FIRST BEF0RE CONFIRMING)

    HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
    FB: EYRA RIZAL / eyrarizal@gmail.com
    016-2128740 (SMS & CALL WILL DO)