Followers

Rasa tak sedap...

Thursday, April 15, 2010
Ye.. Rasa tak sedap badan hati. Tak tahu kenapa.

Hari ni seharian keluar dengan si gojes. Memula pergi breakfast dekat McD Ayer Keroh. Pastu pergi Pameran Perabot kat MiTC. Then pergi Cowboy plak. Pastu pergi Kedai Perabot dekat Taman Cheng Permai. Sebenarnya tak tahu pun jalan. Hentam je! Alhamdulillah, tak sesat. Hahaha. Dekat kedai tu, kami tempah rak kasut, rak tv, kabinet dapur dan tilam. Tapi minggu depan orang tu baru hantar sebab rak tv takde stok. Lepas tu pergi Kampung Jawa. Usha aerial. Then pergi Jaya Jusco Bandaraya Melaka. Solat, makan dan jalan-jalan. Lepas tu pergi Melaka Sentral, cari tiket pergi Shah Alam hari sabtu. Tapi komputer kat kaunter tiket tu hang. So esok kene pergi Melaka Sentral lagi.. Kul6lebih sampai rumah, si nurse kendu pun baru balik. Dia keluar dengan bf dia.

Borak-borak bertiga, lepas tu terus i rasa tak sedap hati sampai sekarang... Kenapa ye...Puas fikir. Tapi macam tak tahu punca. Ya Allah, tenangkan la hatiku ini...Semoga tiada apa yang berlaku...


Ni yang i makan lunch tadi pada pukul4petang. Hehehhe. Nasi putih, kari ayam dan hailam special white coffea. Makan kat Hailam Kopitiam

5 maklumbalas:

  1. saya_arief said...:

    kamu xsedap badan, tp makanan tuh nampak cam sedap jew..hoho.

  1. chenta said...:

    hehehe..memang sedap!

  1. chenta said...:

    hehehe..memang sedap!

  1. yang...
    awatnye ??
    ta sedap aty nape ??
    amik wudhu...
    solat...
    moga ta de pape jadi... =)

  1. chenta said...:

    dah tadi..tp still rasa