Followers

jika meluahkan menjadi suatu kesalahan, aku lebih rela untuk simpan ia jauh di sudut hati...

Sunday, April 11, 2010
Title entry memang panjang malam ni....Tapi aku tak berniat nak tulis panjang2 hingga cecah lantai...

"Kalau ada jarum yang patah, jangan disimpan di dalam hati
Kalau ada masalah, baik simpan jauh di sudut hati...."

Kalau tidak meluahkan itu, lebih baik.. Itu menjadi pilihan..
Jika apa yang dikatakan mengguris hati semua pihak, baik berdiam diri...


Klik untuk lebih jelas. Terima kasih ye pada yang sudi singgah blog ni pada hari weekend even tiada apa yang diupdate!

P/S: Tuhan, tabahkan la hatiku ini...

4 maklumbalas:

  1. AISHA SAAD said...:

    betol lah.. aku pon kalau benda yang patot di cakap tu agak tak syok, better aku diam jek.. hmmmm

  1. AISHA SAAD said...:

    betol lah.. aku pon kalau benda yang patot di cakap tu agak tak syok, better aku diam jek.. hmmmm

  1. ~ Ann ~ said...:

    sabar yer.. pedulikan org lain.. luah jer.. nt makan ati berulam jantung.. siapa susah?

  1. chenta said...:

    aisha : diam tu kdg2 mmg jalan paling baik..

    ann : lebih baik mkn berulam jantung dr ia menjadi lbh parah lau diluahkan