Followers

Akhirnya...

Tuesday, April 06, 2010
Perbincangan telah berlangsung tadi. Setelah sedari semalam ku berpikir, macam-macam pendapat telah diterima, akhirnya ku rasakan ku ingin mencuba sekali lagi. Bukan sahaja peluang untuk dia, tetapi peluang untuk diriku juga. Peluang untuk memperbaiki diri. Tiada yang sempurna dan semua pernah buat salah. Sama ada dia atau aku..Perbincangan pun berlangsung dengan lancar even ada yang agak tidak puas hati. Tapi aku masih cool. Masih mahu perbincangan diteruskan sehingga mendapat kata putus..Dan akhirnya...perbincangan berjaya..

Apa hasil perbincangan, biar aku dan dia saja yang tahu...

 Klik untuk lebih jelas

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Chorus :
Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…
Ulang 2x
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hohoo…
Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Ulang 2x

4 maklumbalas:

  1. sayang...
    ape sajew keputusannye...
    moga u dapat bahagia yang u nak...
    okes ??
    jgn smpai disia2kan macam i...

  1. Mr Rulez said...:

    ap2 kputusan moga epy slalu..;)
    ag 1 chenta gak ker..hoho

  1. fitri oh fitri said...:

    wah, tetiba lagu. xjadi nak nanges. haha!




    http://fitridzulkifli.blogspot.com

  1. chenta said...:

    saya insan biasa :doakan sya ye..sya tak kuat tapi harus utk jadi kuat..

    mr rulez : lg 1 chenta?nope la..hehehe

    fitri : takpe nak nanges pun.hehehhe..lagu tu tetiba dgr kat tv td..trus letak..hahahah!