Followers

Wish besday ^_^

Monday, March 22, 2010
Ada orang dah wish besday kat i!

Orang pertama harusla my sunshine kan.. Siap ada kad yang menyentuh hati, jiwa dan raga ku..Hehehhe ^_^
Thanks sayang...

Orang kedua
Jeng..jeng..jeng

Ni budak opis yang agak rapat dengan i. Kawan gelak!Hahaha

Orang ketiga
Kawan masa study dulu

Orang keempat

Tak kenal pun dia.Hehehhe

Orang kelima

Kawan masa study juga. Penah nanges kat dia, rempit sama2.Heheheh

Orang keenam

 
Kawan blog ^_^


Orang ketujuh


 
Kawan blog juga

Orang kelapan

Owh.Ted. Jumpa di FS dulu. Then di blog n FB. Penah dating bersama juga ^_^









Wah!Awal betul diorang wish besday i ni.. Thank la ye ^_^

11 maklumbalas:

  1. pijah@hakuna said...:

    haha. aku nak wish awai gak bley. hepi besday! lalala

  1. chenta said...:

    thanks pijah.. ^_^

  1. kenwooi said...:

    happy birthday =)

  1. chenta said...:

    thanks kenwooi ^_^

  1. Cik Nurul said...:

    oohhh happy besday jugaklah hehehe..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki yerrr

  1. TeD said...:

    ok, aku tak tau aku orang ke berape... HAPPY BELATED BIRTHDAY...! muah muah muah kat pipi... hiks :p

  1. chenta said...:

    cik nurul : thanks ^_^ nak adiah!

    ted : ehem..besday i esok la..so not belated..ehhehe :P thanks 4 da kiss

  1. Chiko AzreeN said...:

    Ups ! Terlambat ke ?

    Heppy Birthday Dear Sis Syasya~

    mmmmmuuuaaahhhhsssss !!

  1. chenta said...:

    Nope..tak terlambat pun sebab besday i esok!hehehe

    thanks sis ^_^

    muahx!

  1. .org terakhir - intanurulfateha

    .happy besdae sis! ;)

  1. chenta said...:

    thanks intan ^_^