Followers

Wallpaper sticker. Nak beli kat mana?

Tuesday, March 16, 2010
Mana nak carik wallpaper sticker seperti di bawah ni ye? I dah search google..Tapi banyak jual online la.. I nak carik kedainya. Kat Kluang ada satu kedai jual wallpaper sticker ni. Tapi i nak survey kedai lain juga. Ada sesiapa tahu tak?



UPDATE : My yunk dapat anak buah lagi tadi. Alhamdulillah ^_^

12 maklumbalas:

  1. LanaBusyBee said...:

    lana tau, kt alamanda ada kedai jual ni..banyak gak...mcm2 jenis,kakak lana pun ada beli satu tuk bilik anak dia...gamabr2 dia sebijik mcm lam entry u tuh..kalau u nak, nnt lana tlg amekkan katalog dia nak?

  1. chenta said...:

    ye ke lana?

    erm..lana nk amekkan katalog?then nk bg mcmane?

    kat alamanda, area mane ek?tingkat brape?

  1. bluefroggie said...:

    menda ni ade jenis2 dia gak... kalo yg mcm jenis kertas tu murah, saploh hinggit leh dpt... kat kpg dulu, 4 ringgit je jual... kalo jenis yg mcm plastik tue, mahal sket harga dia...

  1. chenta said...:

    ye..kat tmpt org yg jenis plastik tu..ada rm25.ade rm45..

    kat mydin yg kertas tu..rm4..

    yg mane bgs?

  1. Bintang D'hati said...:

    Keluar tajuk jap ! Hai bluefroggie ! Hehehe( jgn marah aaa adik chenta ku yg kendu)

  1. chenta said...:

    ish sis ni..sempat lagi ye!

  1. blue^bubble said...:

    laaaa...yg sticker ni ker...ari tu bubble ada jnjalan kt psr mlm dkt sogo tu...kt c2 byk jual...diaorg jual ada yg 5kpg rm10 jer...tp tu bubble tgk dlm 2@3 mggu lps la...skrg ada lg rsanya...

  1. chenta said...:

    owh..pasar mlm dkt jln masjid india tu ek?

  1. blue^bubble said...:

    a'ah....kt c2 laaa...

  1. chenta said...:

    ye..kwn i ade bgth gak..
    ish..kne plan utk g kl ni..huuu

  1. Nurul Aula said...:

    Mines Shopping Center..
    level 2 depan kedai Old town white coffee…
    huhu semangat aku cerita..
    hope dapatla jumpa

  1. chenta said...:

    dah jumpa lama dah. thanks ;)