Followers

Ok!Saya sangat terguris hati sekarang!

Friday, March 12, 2010
Even rumah sewa yang saya dapat tu tak sepadan dengan sewanya, tapi saya dah penat sangat cari umah sewa. Saya pun dah tak tahan dengan umah sewa sekarang. Saya dah cuba sedaya upaya untuk demand dengan tuan umah, try minta kurangkan sewa tapi semuanya tak berjaya.Tolong la paham keadaan saya. Kalau awak tak puas hati atau tak suka, tak payah la nak cakap semua tu. Saya tau dulu awak dapat umah sewa lagi bagus dari yang saya dapat. Tapi saya dah penat. Saya cari umah sewa pun, awak bukan tolong saya. Saya usaha sendiri dengan budak opis saya. Saya tak nak susahkan awak. Saya paham keadaan awak.Awak pun ada masalah sendiri. Saya tak minta pape pun dari awak. Saya cuma minta jangan la cakap macam tu lagi. Hati saya cukup terguris....Cukup terguris!

Untuk keperluan umah tu pun, saya akan uruskan sendiri. Sediakan sendiri. Saya tak minta awak pun. Pasal cat tu pun, saya cancel. Awak simpan je la. Awak punya kan..Saya akan berdikari sendiri.Susah senang, biar saya tanggung sendiri.

Kenapa ye saya rasa sedih sangat sekarang??Sangat2 sedih sampai mengalirkan airmata.. Kenapa ye....

10 maklumbalas:

  1. dewa cinta said...:

    hurm.....
    tak tahu nk cakap apa..tapi..
    kuat ek.....tabah ek......

  1. chenta said...:

    ye..akan terus tabah

  1. shajimy... said...:

    babe...sapa yg guriskan aty u tu?? ish3...tolong lar memahami haty wanita....

  1. Bintang D'hati said...:

    Uiks! Adik chenta ku dah xkendu bila nangis (sambil hulurkan crayon: xyah cat dinding,buat mural je ok? ) dah dah xmo buat muka cembeng lg, kucing tgk pun lari !( err..ni kira ayat mujuk ke ayat majmuk ekk?nenenene)

  1. chenta said...:

    shajimy :erm..adela..

    bintang : memang adik tak kendu pun sis...buat mural ok gak..sis tlng ye?
    erm..blh la dikirakan ayat memujuk..huuuu

  1. TeD said...:

    jangan sedih2 sweet... :)

  1. chenta said...:

    erm.ok ted.. ^_^ i senyum..

  1. un_sign said...:

    dear,

    maybe ai fahami situasi u..ai dah penah rasa sgt2..sangat2 akan terguris..
    tp klo tgk umah ai memang lagilah xberbaloi..tp ai dah malas pikir..

    but now..

    eh u kan superwoman..common lah dont cry..hilang muke seri ayu tue nnt..

  1. chenta said...:

    d,

    thanks faham...i mmg dh mls pkr psl umah..i dh cukup bersyukur dgn ape yg i dpt...

    i bukan superwoman la babe..msh lemah..msh kanak2..yg suke nanges..hehehe :P

  1. susah juga ye skang ni nak cari umah sewa kat melaka ni...

    Nantilah saya buat umah saya bilik untuk disewa, untuk gadis yang sweet dan cute saja, huhu..gurau..gurau jgn marah.

    By the way, please jangan pk apa yang orang lain cakap, just go on with your life, ikut hati orang memang le boleh bawa mati beb.