Followers

Kesiangan

Thursday, March 25, 2010
Dah dua hari kesiangan.. Semalam bangun kul7.20.. Hari ni bangun kul7.30. Akibatnya, punch card tadi kul 8.04pagi. Lewat 4 minit.. Aduhai, nape la tangan ni gatal sangat g matikan alarm!Ngeee...Geram!

Sunshine msg pun, i tak sedar..Huhu.. Dia sekarang bangun awal. Sebab banyak nak dia uruskan b4 dia g kerja..

I dah baik demam + batuk. Sekarang dia plak demam + batuk + flu.. Sian kat dia. Bila dengar suara dia pun, serak je. Dah macam Ramli Sarip. Bila dia gelak, lagi la sebijik sama!Hahahahah...

"Sayang owh sayang.. Jangan lupa makan ubat ye.. Sian kamu sayang.. Jangkit dengan saya ye?Heheheh "



Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Dia tak suka lagu dari Indon. Tapi i nak letak juga.Heheheh

P/S: Tak tahu nak update pe

2 maklumbalas:

  1. nizamsani said...:

    aku tiap hari lewat.huhu.

  1. chenta said...:

    huhuh..tak biasa la lewat