Followers

Cari yang mana satu i!

Tuesday, March 30, 2010
Nak tengok something tak?Scroll ke bawah k!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
Gambar sekolah i dulu. Masa Form 3 kat SMKTHO...



Ada member, baru tag i kat gambar ni. Kat FB. Tak sangka dia publish gambar ni..Hahaahah..Cuba korang carik yang mana satu i.. Tapi mesti senang je nak carikan? Member-member opis i senang je cari i dalam gambar ni..Uols pun mesti senang nak carikan?Tapi bagi yang pernah jumpa i face to face je kot..Hahahahha
Kat gambar ni pun ada gambar ex bf i tau!Almaklum la..Cinta monyet. Couple sekelas je.Heheheh ^_^

0 maklumbalas: