Followers

Salah + Rindu

Tuesday, February 09, 2010
Aku tau aku salah...Mungkin apa yang aku cakap, dia tak boleh terima. Mungkin aku dah buat dia terluka dan kecik hati. Tapi..

Sesungguhnya aku sangat sayang dan rindukan dia!

Awak, saya minta maaf sangat2. Saya sedih dengan keadaan sekarang.... :(

8 maklumbalas:

  1. Bintang D'hati said...:

    Alalalala adik chenta ku yg kendu sedey kuat sudaaa...dah dah jgn sedey..xmo..xmo..

  1. chenta said...:

    bintang : erm..sedih selagi dia tak maafkan i...sob..sob..sob :(

  1. xpe la baby..lau dia x maafkan baby..i kan ada!!!depan mata lagi tuuuuu...x mo ka?hahaha

  1. chenta said...:

    baby?hahahahha..main2 ye!

  1. eazlye said...:

    sBr yerK..

    [aceh pandai naseHatkan org...at sdr ruSak..hahaha]

  1. pada encik partner,

    jangan lah xmaafkan cik partner kamuu..
    kesian dye..
    dye tengah merinduuu kamuu tue...
    biasalah orang jauh2 nie
    tekanan darah rinduuu asyikk naik jer.

  1. chenta said...:

    alone : erm..dia dah maafkan sy pun..