Followers

Biol sudah!

Wednesday, February 10, 2010
Kasar ke title?

Rasanya hari ni saya macam tak berapa betul sangat la.Sebabnya bila nak cerita tentang hal kelmarin, saya asyik ingat semalam. Saya ingat apa yang berlaku kelmarin, berlaku semalam. Means saya asyik ingat semalam hari Isnin. Bukan Selasa! Budak2 opis pun pelik dengan saya.

Kenapa ye jadi macam tu? Mungkin sebab semalam hari sedih saya kot. Sampaikan saya tak ingat apa yang jadi pada saya semalam. Serius! Saya memang lupa sangat2 segala yang berlaku semalam. Rasa macam mimpi je...Mimpi sedih. Sedih yang teramat sangat. Saya harap ia tak berlaku lagi dalam hidup saya....



Whatever you give a woman, she will make greater,
give her sperm, she will make a baby;
give her a house, she will give you a home;
give her groceries, she will give you a meal;
give her a smile, she will give you her heart.
She multiplies and enlarges what she is given.
So if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit...

Saya jejalan kat satu blog dan jumpa ayat di atas. Anda setuju?
P/S: Saya sedang sibuk membangunkan blog bisnes kakak saya. Kalau sesiapa ada nampak template yang cantik dan sesuai untuk bisnes blog, bagitahu saya ye.

4 maklumbalas:

  1. Bintang D'hati said...:

    Akak gabanmu ini pun sgt setuju...hehehe. Ada hadiah ke?

  1. chenta said...:

    hadiah?owh..tidak..sebab ini bukan kuiz..heheh