Followers

Aku bengang dan sangat sakit hati!

Tuesday, February 23, 2010
Kalau macam ni la jadinya, aku lebih rela g kursus lama2 la. Tak payah meseg. Tak payah kol. Tak menyakitkan hati sesiapa dan takde sesiapa yang menyakitkan hati aku..

Aku tak paham sangat2. Ape lagi yang tak puas hati. Tak cukup bersyukur ke dengan diri aku? Aku tau aku tak sempurna tapi tak boleh ke terima aku seadanya? Kenapa mesti nak jadi macam ni?

Aku tak macam yang lain2. Aku tak pernah curang, tak pernah maki hamun, tak pernah tak ikut cakap dan permintaan...pe lagi yang tak cukup?yang tak puas hati?

Aku sangat sedih dengan keadaan sekarang. Sangat2 sedih!Kalau rasa aku yang bersalah dalam hal ni, aku minta maaf. Tapi terus terang la aku cakap, lepas ni aku buat je ikut suka hati aku. Suka atau tak, aku tetap buat. Aku dah malas nak menjaga hati kalau hati aku sendiri, tak dijaga...

Aku memang sangat kecewa dan sedih petang ni!

0 maklumbalas: