Followers

Perubahan??

Monday, January 18, 2010
I mengalami perubahan fizikal baru2 ni...

1st, aritu masa jumpe kawan2 suria fm i n kwn2 rapat i, dorang kata i dah kurus. Kurus sangat sekarang. Betul ke i dah kurus? Bila i tanya my yunk, dia cakap mungkin betul cakap kawan2 i. I dah berubah menjadi lebih kurus dari biasa. Mungkin sebab i banyak makan ati. Erm... I rasa i tak la makan ati sangat.. Mungkin (berapa banyak mungkin la dari tadi.Heheh) sebab i penat kerja. Sekarang selalu balik lewat. Then kerja banyak sangat. Badan letih, selera pun kurang.. My yunk plak jauh...

2nd, aritu masa tengah sikat rambut, i rasa macam pelik je kat rambut i. Then i soh my yunk tengok. Rupa-rupanya i dah ada uban! Even sehelai je tapi sangat mengecewakan, ok! Then my yunk cakap, takkan muda-muda dah beruban. I cover balik. Ni bukan uban dah tua tapi uban banyak sangat pikir!Hahaha.. Tak nak kalah k. Tapi seyes la kan. Faktor usia bukan sebab ada uban kan? Bila kita terlalu banyak pikir disebabkan study or keje, uban boleh tumbuhkan?? Kawan-kawan i yang bijak pandai pun ada uban. Pinky yang blaja sampai Master tu pun ada uban. I ni keje teruk, pikir macam2, itu yang dah beruban..Sedihnya...

Kenapa tak berubah jadi cantik ke, jadi lebih tinggi ke.. Kan?Tak sedar diri betul.Hahahah!


P/S: Kepada sesiapa yang berkenaan terutama silent reader blog ni, saya diam bukan bermakna saya kalah. Awak boleh cakap pape sekali pun, tapi jangan sampai saya ilang sabar. Saya mahu jadi matured. Bukan jadi budak2. Nak gaduh bagai! Then jangan nak bandingkan saya dengan orang lain sebab even awak bandingkan saya macam dia, tapi saya sendiri tidak penah serang orang yang awak bandingkan macam yang awak buat! Pikir dan ingat!

Update : Untuk P/S kat atas ni, ada ke saya tulis siapa silent reader tu? Ada nama? Ada ke saya jatuhkan maruah sesiapa? Ada ke saya meraih simpati sesiapa? Ada sesiapa boleh jawab soalan saya? Siapa makan cili, dia terasa pedas.. Betul tak?


Entry ke 123

17 maklumbalas:

  1. joegrimjow said...:

    ada maslah dengan anon?
    huhu

  1. chenta said...:

    yes..huhu..tak suke betul

  1. shajimy said...:

    jadilah matured xyah layan org2 psyco ok...

  1. chenta said...:

    yeah...anda betul jimy!

  1. saya ponn ader uban..same u lah..

    aiyakk ader jugakkk terselit mesyuarat tingkap bergosipp ker..

    be matured girlz...

  1. chenta said...:

    alone, yeah..beruban..tp bukan tanda tua kan?tanda banyak pikirkan?hehehehe...

    ala...dunia blog kan..ade je hal2 mcm ni..but im ok... ^_^

  1. shajimy said...:

    yup..sapa makan cili dye terase pedas..sapa mkn piza dye terase pizza gak.. lastly ada aku kisah??hakhak

  1. of course lah..
    aku ponn diriku tua..
    tp i kan 19 tahun so mude lah..ahaks...

    realiti cik bb, dunia blog penuh misteri

  1. eh ader sisipan lagi ker..

    i terasa u..u taw x..apa nie jah..
    nyah xsuke lah semua nie..:P

    hahhaha

    saja aku nak nyakat diri mu...

  1. chenta said...:

    shajimy : hahahaha...memang takde sape kesah pun...org yg makan tu je kisah..babe, u ni ckp pizza..i teringin la plak sphagetti kat situ..huuu

    to alone : 19 ke 91?hahahah...perasan jek! :p

    u terasa ke nyah? mak tulis je gitu..sory la kalau terasa...hehehehe

  1. ishk2..
    91 or my god..

    xmoa..xmao..hukhukhuk

    i xterasa nyah ..i saja buang karat taip je nyah oi..hehe

  1. chenta said...:

    hahahha.. mak tau nyah..gurau2 kan..baru ceria idup..kan nak awet muda ^_^

  1. hah..

    taw pon nyah....

    betull xder gurau-gurau..xder ceria..jah suke nyah kaco2 nyah nie..

    biasalah nyah..

    jah nak mude2 jer xlakulah kalo tua..:P

  1. cik chenta,
    saya pOwn mempunyai masalah ngan silent reader blog neyh..yang buat sy hangen, setiap kali saya post entry baru, ade owang gtaw, mereka2 yang silent neyh akan terkejar2 baca...pas tue dari ctuh nanti mereka nak menembak2 kite pulak.geram + sakit aty sangat...tapi ta taw nak buat camne.lastnye buat bodo, sebab ineyh kan medium kite...hak kite.tol tak ??

  1. chenta said...:

    to alone : hahahhaha...idup mesti ceria kan nyah?!hehehe

    to insan biasa : normal la benda2 mcm ni..jgn buat bdo kang jd bdo plak.buat tak tahu je k..eheheh ^_^