Followers

.......No title for this entry........

Monday, January 25, 2010
Tonite, still like last week. Afta sending my yunk back, airmata mencurah ke ladang gandum. Cuba untuk kuat sebab adik angkat dia pun ada skali dat time. So tak nak la adik angkat dia cakap pape. Cover punya cover, dalam kereta.. Im crying....Rasa sayu dan sebak...

Sebenarnya, ondaway dari umah parents dia ke sentral tu, hati memang dah sebak. Pape yang dia cakap, jadi macam menyakitkan hati. I pun makin buat dia serba salah. I tak berniat pun nak sakitkan hati dia. Cuma masa tu bila terpikir yang dia akan pergi jauh dan mungkin sebulan kami tidak akan berjumpa, hati rasa sedih gila. Tapi masih cuba bertahan sebab i tau dia tak suka i nangis. Nanti dia bertambah marah. So cool kan diri sendiri seboleh yang mungkin. Pendam je rasa tu sedalamnya dalam hati. Tapi bila makin dekat ke sentral, makin tak boleh nak tahan. Akhirnya keluar gak airmata..Time tu dah mula drama babak pertama. Huhuhu..Lepas 10 minit untuk tenangkan diri, kitorang keluar dari kereta. Tunggu adik angkat dia untuk bagi tiket.. Sambil tu dia belikan i something. Benda yang i dah penah ada dulu, tapi i terputuskan.Huhuhu..
Ganaskan?? Tapi kali ni i akan jaga betul2. My yunk bagikan. Harusla hargai sebaik mungkin!

Bila bus dia dah gerak, i pun gerak ke parking dengan adik angkat dia. Kat situ kami berpecah sebab adik angkat dia naik motor. So bila dah masuk kereta, memang i meluahkan semua yang terpendam dari tadi. I pakai apa yang dia belikan. Kali ni tak duduk lama2 kat parking macam last week. I terus gerak sebab tak nak tengok sentral tu lama2. Kang makin lebat ujan. Tengah2 drive dia call. Rasa tenang je...

P/S : Awak, semoga selamat sampai. Kesian awak. Penat, lapar, terkejar sane sini. Semuanya semata-mata nak jumpa saya..Terima kasih banyak2. Saya tak kisah pasal janji tu semua. Saya tak marah pun. Asalkan awak sayangkan saya. Pasal kerja awak tu, saya sentiasa ada dengan awak. Bagi support kat awak. Awak luah je kat saya, saya sentiasa sedia untuk dengar luahan awak tu. Awak mesti kerja sungguh2 k. Buktikan yang apa orang lain cakap tu tak betul. Saya sayang awak....

Entry ini ditaip malam tadi, tapi baru sekarang nak publish. Amaran! Entry berunsur jiwang sedih!

2 maklumbalas:

  1. huhuhu.bestnyaaa.tetiap mggu yunk dia trun jmpa.huhuhu. sy nih ble la nk jmpa bby terchenta~ uhuk2.

  1. chenta said...:

    erm..lepas ni lame tak jumpe..maybe a month... :(