Followers

Mimpi wetdream??

Friday, January 29, 2010
Ini kisah semalam tapi hari ni baru nak story.Heheheheh...

Semalam, sampai je opis, tak lama lepas tu, ada opismate call. Dialog antara i dengan dia

Dia : Oit.sibuk ke?

I : Takla..Kenape?

Dia : Wey, aku mimpi ko semalam..

I : Mimpi?Mimpi ape plak?Ko rindu aku ek?hehehehe

Dia : Ish..mane ade rindu ko..tapi aku pelik la...

I : Yelah tu tak rindu aku. Kalau tak rindu, asal sampai mimpi?Heheheh...Pe yang pelik plak?

Dia : Aku mimpi...aku "main" dengan ko.Hahaha

I : Wey, gila la ko!Tak senonoh betul mimpi!

Dia : Itula.Aku pun tak tahu macamana aku boleh mimpi "main" dengan ko. Lepas mimpi, aku terus tersedar.Tengok2 pukul12lebih pagi. Tapikan, syok la. Sampai pagi aku terkenang..Hahahahah

I : Kuang asam ko ni. Bile wetdream je sampai pagi ko ingat ye?!Dah3..Tamo la cite pasal tu lagi. Tak senonoh tau!Gila!

Dia : Tapikan, dapat la aku tengok ko luar dalam.Hahaha

I : Hey!Itu mimpi je la. Mana same dengan yang real

Dia : Tak same pun takpe. Janji nampak.

I : Kuang asam!!!!!Hahahaha

Kelakar gile la opismate i ni. Macamane la boleh mimpi tak senonoh macam tu dengan i.Uish..tak nak la benda tu terjadi. Gila!

P/S: Opismate tu seorang "kak kid"!My yunk sangat jeles bila tau..Huhuhu :P

17 maklumbalas:

  1. ko wat aku teringkat kat koooooo!!!!!!hahahaha

  1. shajimy... said...:

    keh3..wahh srnuknyer.. :P

  1. chenta said...:

    honestly : kuang asam kan?!

    jim : srnuk pe nye?hahahah

  1. shajimy... said...:

    mimpi si kak kid tue.. biler turn i pulok ek?? hakhak..;P

  1. chenta said...:

    ish..u nk ke dia mimpi u?ke u nk mimpi i?ahaks!

    kak kid tu one of my blog reader k... :P

  1. shajimy... said...:

    hakhak..pe pulok mmpi kak kid tu..
    i nak mmpi fye lar..hakhak..
    larikkkkkkk

  1. chenta said...:

    ces!mane boleh..huhuhu

  1. shajimy... said...:

    hakhak:P ciss u pulok kter xbley..
    huhuhuhu

  1. chenta said...:

    memang la tak boleh..ish..tak boleh sharing bab2 mcmtu..huhu

  1. shajimy... said...:

    huhu..mayahhh sehh..gurau lorr...

  1. chenta said...:

    jim :tak marah la jim..

    didi:memang memalukan!huhu

  1. Me F said...:

    jimmmm.........kejar u sampai lubang idung!!! berani maen blkgg...
    haipp..haipp..

  1. chenta said...:

    me f : kan jim nak mimpi awk..taknak ke?huu

  1. chenta said...:

    gila kan, kak sarah??huhuhu

  1. shajimy... said...:

    ishh..stkat lobang idong mak xkesah nok.. jgn lobang tut..auwww...
    matei lar..

    katakan tidakkkkkkkk........