Followers

Boring + Tensen = Entry saje-saje

Tuesday, January 19, 2010

Panjang plak title entry hari ni. Hahaha. Buhsan sebenarnya. Bengkel yang saya attend ni takla membuhsankan, malah sangat menarik dan membantu dalam kerja. Tetapi bila buat2 tak jadi, tensen pun datang. Bila buat jadi, suka plak.Hahahha. Then dah buhsan, tambah dengan tensen bila tak jadi, godek2 la fs lama. Lama dah tak buka fs tu. Ada orang add, saya approve je. Bukak pic, jumpa pic kat atas ni. So saje paste kat sini. Patung turtle pink tu pun dah ilang. Sayang gila...
Then buka plak msg.. My ex boy ada bagi msg. Dia minta maaf sebab berlaku kejam n sombong dengan saya dulu. Dia mengaku la salah dia yang memutuskan hubungan persahabatan kami. Then dia minta supaya saya terima dia sebagai sahabat semula. Dia nak jadi sahabat yang baik n cool..Saya balas juga msg dia tu setelah setahun lebih dia msg, saya tak balas dan buat tak tahu je. Saya dah maafkan dia tapi untuk jadi sahabat tu, saya rasa kekok plak..Entahla...
Update : Pembetulan ye.. Msg dgn ex boy tu kat FS, bukan hp..ada orang salah paham plak ^_^

2 maklumbalas:

  1. jim... said...:

    cumeynyer turtle pinkies...

  1. chenta said...:

    cumeykan?tp dh ilang..huhuhu