Followers

Aktiviti malam tadi!

Monday, January 11, 2010
Semalam sambil-sambil tunggu result AJL, budak-budak umah buang tebiat. Menyusun teddy bear i ngan dorang punya pastu posing gedik-gedik!hahahahah!Ikut jadi terikut. Habis semua teddy yang i ada, i keluarkan.Lagipun i je yang banyak teddy.Heheheh

Yang besar sekali tu, Ika yang punya. Yang belah kanan sekali, Kak N yang punye. Selebihnya, teddy-teddy i yang punya!Hahahahah

Mari i perkenalkan teddy-teddy i. Start dari kiri ye

CJ7 tu, i dapat dua tahun lalu. Dibelikan oleh Shaz. Mase tu kat Seremban 2. I g beli dengan dia. I panggil dia "CJ"

Teddy warna pink tu, i dapat setahun lalu. Dibelikan oleh Mr. Rie kat Ayer Itam. Tapi dia je g beli then dia antar ke umah. Nama dia "Ponpon".

Yang paling comel, ada sesunggut kat kepale tu, i baru je dapat minggu lepas. Mr Yunk yang bagi. Beli kat Jusco Melaka. Nama dia "Hubby junior".

Yang depan warna cokelat tu, i dapat 4 tahun lepas. Kira teddy paling tua la. Diberikan oleh Mr Hakim. Beli kat Ayer Itam kot. Lupa.heheheh. Nama dia "Mr teddy"

Yang kecik warna cokelat tu, Kak hani bagi setahun yang lalu. Semua teman rapat dia dapat teddy yang lebih kurang sama. Warna je lain. Nama dia "Cece". Entry lebih lanjut sila klik sini.

Yang kecik warna cream tu, I dapat beberape bulan lepas. Mr Neburaln yang bagi. Dia beli kat Jusco Melaka gak kot. I tak tahu sangat. Naek kereta dia terus dapat.Heheheh. Nama dia "Creamy pink"


I dengan kazen n anak2!Hahaha

Kiri tu kak N. Kanan tu kak Ema. My rumate

23 maklumbalas:

  1. shajimy said...:

    wahh byk nyer teddy...
    i pon ader gak..huhu(~,-)

  1. zella said...:

    manyaknyer teddies!! =p

  1. chenta said...:

    jimy, letak la ur teddies plak..hehehe

  1. shajimy said...:

    nnti i mik pictnyerr...
    hehehe..siap balut lagik...
    ;p

  1. chenta said...:

    uish..siap balut??
    i ade gak yg berbalut tp my sis punye..hehehe..kat umah kluang..

  1. shajimy said...:

    aah..sebab letak kat atas almari..
    my partner tkot berabuk dye balut..

  1. chenta said...:

    eh..teddy u ke ur partner?

  1. shajimy said...:

    i punyer + my ptner lar;P

  1. chenta said...:

    owh...sharing is caring rite?hehehe

  1. shajimy said...:

    rite....tpi cume 1 jek leh bwak pelok..yg len kena humban kat atas almari..
    dia jeles..;)
    ngn teddy pon nk jeles..hakhak

  1. chenta said...:

    eh..dah ade "bantal pelok" yang besar punye pun mahu pelok teddy ke?ehhehehe

  1. shajimy said...:

    eheheh...biler majuk wajib pelok teddy...kekeekeke

  1. chenta said...:

    ces!u plak merajuk??ape ni babe..tak macho la..ehehehe

  1. shajimy said...:

    bgi i xde salahnyer i nk majuk..
    i ader hati n prasaan what?
    llki yg normal pon tahu merajuk..
    mcho @ tidak bkn diukur dari segi itu..;)

  1. chenta said...:

    yela2/..i gurau je babe..
    semua org ade perasaan..semua org boleh merajuk.. ^_^

  1. Lok said...:

    kenapa kamu tiada teddy yang sgt besar?mcm saya punya...

  1. chenta said...:

    kamu ade ke??nk tgk!

  1. Lok said...:

    tp teddy ku malu...
    cz mata dia hnya tinggal satu sahaja....
    bulu pn sudah kurang..hbs dicukur..

  1. shajimy said...:

    haha..dat rite...

  1. chenta said...:

    to lok : la..kamu bt pe dgn teddy kamu??

  1. Didi Nadhirah said...:

    huhuh banyaknya siap ade nama lagi

  1. chenta said...:

    sy memang suke bg nama kat anak2 teddy sy..hehehe