Followers

Weekend lepas

Monday, December 14, 2009
Weekend lepas tak banyak sangat aktiviti memandangkan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan..Ari sabtu ada juga la keluar. Membantu orang tapi dapat upah RM25.Hahahaha...Baek ati betul kawan kepada kawan tu...Tolong hantar baju untuk show dia pun leh dapat upah.Heheheheh..

Hari Ahad plak banyak tidur je.Sambil buat keje opis sikit2.Sambil menjahit sikit..
Hehehehhe..Rajin plak menjahitkan?

Demam kali ni, rajin gak makan ubat.Maybe sebab demam teruk kot. (Tapi doktor kat klinik kata saya tak demam.Suhu je 38C.Tapi badan saya sangat lemah!)
Salunya sehari je saya makan ubat. Kali ni saya ikut betul2 panduannya.Ubat pun dah nak abes!

Suara saya sedikit sengau sekarang.Yahoo.Boleh nyanyi lagu sengau!Hahahahah...

Arini kerja seperti biasa.Sasaran Kerja Tahunan tak siap lagi.Esok due datenye.Petang nanti ade meeting kat JTK plak.Esok kerja.Lusa kerja.Lepas tu cuti sampai 27hb dec!
Seronok!!!!

7 maklumbalas:

  1. Lok said...:

    lamanya cuti...
    mahu kemana?
    saya akan trun JB nnt..

  1. chenta said...:

    mahu kawen...

    datang la majlis tu..
    kalau kamu tau umah sy...

    dan sy rase..
    kamu mmg tau..kan?

  1. pijah@hakuna said...:

    hah ko na kawen ke ling??

  1. chenta said...:

    a'ah..
    hahahah

    dtg la babe
    tp akak ko pun kawen tarikh yg same gakkan...

  1. Lok said...:

    ohh sudah mahu kawen
    tahniah...
    smoga berbahagia di samping suami terchenta...


    ait..saya tau ke umah kmu dimana?

  1. TeD said...:

    cuti nak pegi mane....??!!!

  1. chenta said...:

    lok : amin...
    ahahahahah!

    ted : tak g mane ted..blk johor je...