Followers

PD!

Thursday, December 10, 2009






Semalam sampai umah lebih kurang kul730malam.
Duduk dalam kete jap.Bagi nanges puas2.
Pastu masuk umah, mandi dan buat ape yang patut..
Dalam kul8.30, g mcd thru..
Tapau makanan..Then terus gak g PD!
Dak2 umah la ajak..Pergi berlima naek kete Kak N.
Sampai sana dalam pukul11malam..
Makan steamboat...lepak tepi pantai..Main air n ombak..
Dapat gak release tensen n stress..
Dalam pukul 1230 kitorg dh gerak balik...
Kul2pagi sampai umah, tukar baju, terus tido..

Pagi ni bangun, kepale berat je..
Demam teruk dah.Nak g mc, tp keje banyak lagi.
Tambah2 EO semalam dah pesan.
Mesti settlekan ape yang dia nak pagi2 lagi.
So arini kerja seperti biasa..

P/S: EO minta maaf pagi tadi. Tapi sikit pun saya tak maafkan!

5 maklumbalas:

  1. tensen ye
    jgn cmtu
    kasi nangis puas2
    pastu mandi,smyg,mkn byk2 tdo
    hehehehe.....
    selamatttttt

  1. adnilsa said...:

    sya..18hb cuti kan..aku ingt nak g umah ko..19hb pun aku datang tp lambat sikit..boleh kn...jgn lupa send kad jemputan tau...

  1. adnilsa said...:

    sya..18hb cuti kan..aku ingt nak g umah ko..19hb pun aku datang tp lambat sikit..boleh kn...jgn lupa send kad jemputan tau...

  1. chenta said...:

    yunk, kad jemputan ade kat kluang..nk send cmne?takut tak sempat je..huuu..
    tp dtg tau!