Followers

Cir** Bir**

Thursday, December 03, 2009
Assalamualaikum..

Mood tetiba tak berape baek arini.Rasa tak sedap ati pun ada.Doa2 supaya tiada yang buruk berlaku.Pagi tadi terlewat gile.Pukul730pagi baru bangun.Kul8pagi masuk keje.Gile!

Semalam mengalami cir** bir**..Dari pagi sampai ke malam.Asal makan je, mula la jadi.Puncanya kelmarin beli susu segar dalam kotak kat 7E. Bile minum, susu tu dah basi. SO g balik 7E untuk tukar yang lain.Tapi semuanya pun tarikh yang sama dengan kotak yang dibeli.Ada kotak yang dah expired pun!So jurujual tu pulangkan duit semula.Akibatnya semalam memang perut tak sedap je.Balik keje pun muka pucat.Terus baring.Lemah.Lewat sikit baru mandi petang. Then terus makan ubat.Bagi ilangkan pening kepala.Malam dah ok sikit.G mam bubur mcd.Pastu sakit perut lagi.Berlaku cir bir lagi.Owh.Tak suke sungguh!
Lepas ni beli susu kat pasaraya je la.Carik tarikh yang lame lagi mau expired.Serik ye!

P/S: Aritu ade msg pinky.Ucap selamat hari raya.Tapi dia tak balas.Then naek keje ni, dia dingin dengan i.Tegur tak.Pandang pun tak.Owh.Benci!

13 maklumbalas:

  1. laa...igtkn cirits sbb mkn byk daging...huhu

  1. chenta said...:

    bukan la..
    smpai sekarang skt tau

  1. .pinky ngajuk tu
    .gi pujuk die cpt ;p

  1. chenta said...:

    tak nak la..
    takut..

  1. KIDbrush said...:

    neb baek ang cir** bir**, kalu kena gangguan mental? x pon cikugunya koh koh

  1. chenta said...:

    hahah..kamu ni KIDbrush

  1. Am Sya said...:

    haha~~

    penah blaku jgk cmni

    tp roti yg xpired

    kesimpulannye

    jgn lupe cek exprd date!

    ;P



    ^SyASyA^

  1. Capo Grande said...:

    ada nama lain taww...

    "chibit ribit"

    kan lg comel...mcm chibi-maruku je...huhu...

  1. chenta said...:

    to syasya : erm..xpired datenye ade la dlm 2,3 ari cmtu..so igtkan tak la basi...tapi..

    to capo : chibit ribit?uish!comey!hahahah..kamu ni..kartun je igt

  1. ++d++ said...:

    ooh kamoo kene makan po chai lah bb..
    bagi elok ur sakit tue...
    then banyakk minum air suam ok..

  1. chenta said...:

    dah ok dah..thanks d

  1. dah g jumpa doktor belum? bahaya tau kalau keracunan.