Followers

Panas baran

Tuesday, December 01, 2009
Ye, saya mengaku saya sangat panas baran..

Semalam saya telah pukul orang dengan seriusnya.

Sampai orang tu muntah2, sesak nafas..

Dan akibatnya, balik ni kene hantar orang tu g klinik..

Huh!

24 maklumbalas:

  1. aSh aBd Rahman said...:

    gile mu... dh tau panas baran jgn dekat ngn org...

  1. chenta said...:

    abes tu?nk kwn dgn haiwan plak?

    lgpun dia tu la degil..
    dh ckp byk kali, tak phm..pastu asyik ulang kesalahan yg same..

  1. shajimy said...:

    huh...
    kamu sangat panas baran!
    takot2...s

  1. chenta said...:

    uit..tamo la takut..
    sy ni pns brn dgn org yg bt sy mrh je..
    so jgn bt sy mrh..heheheh

  1. TeD said...:

    ooo.. chenta panas baran... kalau nak cari teman, kene yang kontra... chenta api... kene cari air... :)

  1. ok lg tu...member sy lau mrh bwk cangkul, bwk kapak. lgi haru
    tp tu kisah dlu2...skrg x lg

  1. aSh aBd Rahman said...:

    avoid the situation.. ntah.. bile dipk.. ash pun sama.. huhu..

  1. shajimy said...:

    tapi tgok muke cam tak panas baran..
    spe yang kamo pukul itu?

  1. chenta said...:

    to jimy :sy kan jenis ceria..jarang pns brn..bile diancam je..heheheh..adela org yg jd mangsa tu..

    to ash : ssh la nak avoid..bukan tak cuba..tp ssh..

    to ted : sape air nye ye?ade sape nak ngaku dia bersifat air?heheheh

    to a friend's :erm..dahsyat juga kwn kamu tu..

  1. ++d++ said...:

    SAya leh jadi air nyer...
    mu panas..saya airnyer..:P

  1. kamu!!! Biar betul..kamu ni mmang panas baran, adoi la...tapi naper orang tu buat kamu baran, err..tapi kalau orang yang sama..saya faham, sebab saya pun pernah berhadapan dengan dia, dan saya pun memang mmenahan diri je, dari bagi sebiji penumbuk!

  1. chenta said...:

    to neburln : yes..org itu..kamu pun phm ape sy rase kan?mmg harus bg sebijik penumbuk pd dia!kan?

    to d : hahahaah..kamu mau jd airnye??cik biy kamu mahu letak di mane???hehehehe

  1. ++d++ said...:

    hahhaha..:)
    pandai yer kamoo cik chenta..
    actualy kalo jadi airnyer xsemestinyer jadi partner kan..
    i still leh jadi best part of ur life..means bukan chenta hati tapi kawan sejati ..bila u sedeh..i ader jer ..:)

  1. chenta said...:

    owh...salah paham la ni?heheheh
    tp kamu jauh la..susah mahu kongsi sedih dan suka!

  1. ++d++ said...:

    tuelah jauh pulak kan..aiseh meh balik pindah kl lah..i ader jer..
    ishk2..

  1. chenta said...:

    pindah kl?
    hohohoh..mane boleh..hehehe

  1. ++d++ said...:

    awat xmoa duk kl ka..
    besh apa??
    hehehe ke sudah jatuh chenta pada melaka..:P

  1. chenta said...:

    takla d..
    sy kalau buat permohonan pindah, sy akan plh johor la..
    huhuhu..
    tamo kl or melaka

  1. ++d++ said...:

    yerlah balik negeri sendiri kan..:)

  1. s.c.h.u.l.t said...:

    sabo2..panas baran itu tidak baik :D

  1. chenta said...:

    to schult : ye..bersabar ni...thanks for the advice

  1. wah?
    ganassssnyeeelaaaa...
    hahaha..kalau panas,letak ais! :)

  1. chenta said...:

    hehehe..ok2..baek!