Followers

MC

Thursday, November 05, 2009
Semalam i MC..demam dan stress keje..Naseb doktor tu tanya nak mc ke tak.So confirm la i cakap nak.Best gak duduk rumah time orang lain keje. Ubat yang doktor bagi plak melalokkan. So tidur dengan nyenyaknye la.Hujan asyik turun je semalam. Tapi sempat gak la keluar g antar baju untuk jahit. Kalau tak dapat mc, tak tau la bila nak antar baju tu. Kedai tu buka weekdays je.Siang plak tu...
Bdw, ubat dah benti makan.Hahaha..Tak tahan la.Makan ubat je, ngantok.Kang tak keje plak.Badan pun dah okey sikit.Alhamdulillah..
Tapikan, doktor sarankan supaya jangan duduk kat tempat yang aircond kuat.Tapi kat opis ni, ase macam dah beku dah.Aduhai..cmne tu?

13 maklumbalas:

  1. shajimy said...:

    i suggestkan u beli baju salji...
    (^^,)

  1. ++d++ said...:

    betul2 pakai baju salji,
    tapi kat opis wid nie lagilah sejuk yang amat...

    pakai sweater jerlah ..nak xnak kan...eh xmakan ubat mana nak baek

  1. chenta said...:

    huhuhu..nk kne minta elaun baju panas ni..hehehehe

  1. chenta said...:

    dah pakai sweater pun masih terasa sejuknye..huuu..sedih!

  1. ++d++ said...:

    ahahhaha elaun baju panas untuk bos2 lah cik chenta..
    saya pon kesejukkan nie...meh ler..:P

  1. shajimy said...:

    pkai double xpon triple

  1. chenta said...:

    mehla pe cik d?hehehehhe

    nk kne pakai glove, sarung kaki,snow cap..hehehehe

  1. ++d++ said...:

    hahhaha..nak per yer..
    eh2 macam nak mengatal jer dengan kamoo nie..:P

  1. chenta said...:

    hahah..tau xpe..mrh cik partner..br tau!

  1. ++d++ said...:

    ahaks2,,,
    marahlah, statement berani mati nie...ngee..

  1. chenta said...:

    dia bace blog juge ke?

  1. ++d++ said...:

    xbaca blog...
    cuma dye akan tengok sapa follower saya jer..
    eh janganlah marah yer..gurau2 jer..

  1. chenta said...:

    takla..sy tak marah..tkut partner awk tu je marah..hehehehe