Followers

Elyana + Nabil

Monday, October 26, 2009
Kat blog lame, kalau tak silap aku la, aku penah tampal gambar elyana shooting kat universiti aku sambung degree tu. Mase tu kalau tak silap dalam bulan 2 tahun ni. Aku time tu sibuk menghabiskan waktu2 yang tersisa kat U tu b4 aku memberhentikan diriku sendiri dari pengajian. Time minum2, makan2, sambil membelanja member2 sebab nak abeskan duit dalam kad makan aku tu, ternampak la orang shooting.Usha punya usha rupenye elyana n nabil mentor tengah shooting. Tertanya2 gak cite pe la dowg shooting. Sampai arini tak keluar2 pun citenya. Then semalam mase menghabiskan waktu ujung minggu di umah, membaca segala novel yang ada even aku nak exam esok, sambil la tengok cite entah pape kat tv, kuar la iklan satu cite ni(Panjang gile ayat aku ni..hahahaa). Tengok2, laa...Dah kuar pun cite yang aku nampak dowg dok shooting dulu. Tapi cite tu berstatus akan datang. So tak tau la kat channel ria or prima, pukul brape, ari ape, semua tak tau lagi. So sesape peminat nabil + elyana, jangan la lupe ye tengok drama tu. Kalau tengok ade part2 shooting kat cafe tu, cafe U aku study dulu la..hehehhe..Tapi yang nyatanya, muka aku takde la terpampang kat dalam drama tu k!heheheheheh

0 maklumbalas: