Followers

Bandingkan..

Thursday, October 29, 2009
Saya nak tunjuk tempat duduk saya kat opis. Dulu ade gak buat entry ni kat blog lame. Sekarang saya dah bertukar tempat duduk. Pindah sebelah je. Tapi saya dapat PC baru!Hehehehe..Mari tengok perbandingannya...
Ni masa dulu.Memula masuk keje. 7bulan lalu..
Pc lame yang besar dan berwarna kekuningan..RAM 256Mb je. HD 80GB je.
Kasut banyak bawah meja.Tapi sekarang tak lagi.

Clear je dulu.



Bunga telor sebagai hiasan


Time ni tak banyak fail lagi.Siap ade kotak disket

Ni sekarang plak. Sejak sebulan yang lalu kot.


Sekarang pakai skrin LCD.Pc baru.RAM 4Gb. HD 320GB.Siap ade speaker.
Sekarang itik sebagai hiasan


Banyak gam kan?Bukan buat hidu ye!

Printer pun ade cuma jarang guna. Salu stack je!


Sekarang dah ada telefon sendiri!Heheheh





Saya tau ia bersepah!Tapi sekarang dah kemas ye. Kotak2 tu semua kotak switch.Menyemak je!
Tahun depan pindah pejabat. Tak tau la camne tempat duduk saya time tu.Nanti saya buat entry pasal tu plak ye.Itu pun kalau saya masih berblogging la..hehehehhe

6 maklumbalas:

  1. me said...:

    wah3x...eksen btol ngan desktop baru yek..haha

    hm, bagus la dah advance sket, baru la le timbonkan keje bebanyak atas meja tuh..muahaha..

  1. chenta said...:

    mmg bertimbun pun..hooo..tak suke!

  1. ++d++ said...:

    amboi2..
    tempat kamo bersihnyer ..
    kalah tempat wid,
    tiap2x hari menimbun keje..bila kemas jer..tghari dah sepah balik...:)

  1. chenta said...:

    huhu..nak publish kat blog..mesti la kemas2..heheheh

  1. eazlye said...:

    sYa..pC kiTer saMe r....huhuhuhuuhu....baRu sedaP naK berpesBooK2...

  1. chenta said...:

    betul3!tp game n quiz stil kne block ar..huhuhuh