Followers

Ahad lepas

Saturday, October 17, 2009

Ahad lepas g UPM...Saje nak jmpe member2 lame...Lagipun besday dayah..Sekali aku nak amek buku2 aku yang masih ade kat sane. Pagi gak aku gerak sebab kul3petang tu aku ade 2open house plak kat melaka ni. Lepak kolej dowang pastu bawak dowang g The Mines..Nak g jauh2, tak cukup mase plak. Sampai Mines, g karaoke dulu. Memula nak maen bowling, tp entah cmne leh karaoke plak..Dapat la menyumbangkan suara sedikit sebanyak..Hheehhe..Pastu lepak KFC. Aku n Kak Hani g beli kek kat bawah.Sedap kek tu..Pas makan, sempat gak aku g beli Sliper kat Radioactive..Hehehhehe..Cantek ye! :P

Dalam kul145, gerak balik Melaka.Tepat2 kul3 sampai.Memang terkejar2 ye..Lagipun bapok nak masuk keje kul3.Sian dia terlewat.Naseb bos dia ok..huhuhu..Aku plak terus g opis sebab janji dengan dak2 opis kat sane. G la 2open house. 1, umah opismate , 1 kali ex opismate. Makan memang best!hehehhee




Besday gurl yang tudung biru..



Lepas karaoke

6 maklumbalas:

  1. slay86 said...:

    babe..apesal g upm x roger..? lau x leh jmpe jap..

  1. chenta said...:

    dude..nk roger cmne?
    no pun takde..

  1. slay86 said...:

    ahaks..lupe lak x number phone..013-3115064..

  1. atikullah said...:

    bapok? hahahaah..dia tahu ke? sian kat dia u panggil bapok..err tapi okay gak..lepas ni refer dia as bapok. Bapok you apa kabar? huahuahuah..

  1. chenta said...:

    dia tau i panggil dia bapok..lgpun dia ade time i dgn jime..heheheh