Followers

Selesai sudah..

Thursday, October 01, 2009




Ada lagi kat dapur sebenarnye.Ini trip untuk rombongan wanita..
Kat dapur untuk lelaki.Banyak sikit sebab laki kalau datang umah, serbu bukan main ramai lg.Macam open house je gamaknye!



Aku n si abang. Dia tu gayboy ye!Ahaks..Nape aku cakap camtu?Tengok ms dia pun leh tau la..




Masam plak muka si adik ni.Tapi sebenarnye nak cover gg!hahahah




Pondanku berbaju kurung!HAhahah..Susah gila nak pujuk dia pakai baju kurung.Siap aku merajuk2 bagai lagi..Hahhaa..
Ayat dia "Nak amek ati, terpaksa la pakai.Dah macam bapok tua je!"
Hahahaha



Selesai pun majlis marhaban kat umah parents aku untuk tahun ni..
Dari pagi sampai ke malam..Memang letih dan buat pinggang dan badan aku sakit2..
Tapi aku sendiri teruja sebab aku rasa dah 4tahun kot aku tak dapat ada kat umah time marhaban ni..
So tahun ni aku sanggup amek cuti dari rabu sampai ke jumaat..Huhuhu...
Hari pertama bercuti je, dak2 opis ade je call aku..Tanya itu dan ini..
Hai...tak bagi peluang langsung untuk aku bercuti dengan aman..

Menu yang mak ayah masak..Ketupat, nasi impit, kari ayam, rendang daging, sambal kacang dan agar2..
Memang best sampaikan si dia yang tak makan kari ayam pun leh tergoda untuk makan!Hehhehe..
Punye hebat penangan masakkan mak ayah aku..

Dan buat pertama kalinya gak, aku dapat tengok si dia memakai "baju kurung" secara live..
hehehehe...

Okeyla..nak rehat..Gambar2 akan diupload kemudian...Sekian..

4 maklumbalas:

  1. siput_uda said...:

    alhamdulillah..selesai dah..hehe.

  1. chenta said...:

    alhamdulillah..
    huhuhu

  1. TeD said...:

    makanan tu cam best... sya nice with purple..:)

  1. chenta said...:

    mmg best pun ted!nice with purple?huhu..tenkiu!