Followers

Selamat Hari Raya

Saturday, September 19, 2009

Sekarang dah ade kat umah family, kat Johor..Semalam sampai.Agak jam gak jalan.Salu sejam setgh dah smpai umah.Ni 2jam lebih baru sampai.Tapi alhamdulillah.Dapat sampai dengan selamat.
Ni adik,mum n dad dah balik kampung. Aku, along n abang balik tengahari sikit. Tunggu kain yang mum basuh pagi tadi kering dulu. Sis pun ade basuh baju dia. So nak tunggu dulu. Aku pun malas nk balik awal.Penat semalam,tak ilang lagi.
Sedara mara dah ade yang kat kampung. Tak sabar nak jumpe anak kazen aku merangkap anak buah aku si Haziq tu.Nakal!Tapi aku suke..Hehehe

Selamat Hari Raya kepada sesiapa yang baca blog ni.Maaf Zahir dan Batin

2 maklumbalas:

  1. me said...:

    samat ari raye chenta..

  1. chenta said...:

    selamat hari raya me ^_^