Followers

Rasa Hati..

Tuesday, September 22, 2009
Tadi tetiba aku menjengah ke blog yang tak sepatutnya..
Blog yang aku sendiri tau..Aku akan terluka bila aku jengah blog tu..
Tapi apekan daya..Aku hanya manusia biasa..
Tak bisa menahan kehendak yang tetiba datang dalam hati.

Sumpah!Dah berbulan2 lamenye aku tak menjengah ke situ..
Sebab aku mahu merawat luka di hati sebaik2nya..
Lagipun untuk ape aku menjengah ke situ semula..
Tiada apa yang penting lagi untuk aku tahu semua itu...

Tapi...sekarang..lepas aku ke situ..
Tetiba hati aku ase sedih...Rasa macam nak menitiskan airmata..
Tapi masih aku tahan..Sebab aku tau, itu bukan yang sepatutnya aku lakukan..
Dia sudah sangat bahagia..Aku harus mendoakan kebahagiaan dia berpanjangan..
Tapi...hati dan perasaan..Susah nak difahami..

Even tadi aku dah puas flirting di ms n ym dengan someone yang baru arini aku rancak berborak dengannya..
Sudah bersayang2..beryunk2..Dia pun berdear2 dengan aku..
Tapi itu tidak mampu menangani rasa hati ini..

Aku memang sunyi..Sangat sunyi dengan life aku sekarang berbanding dulu..
Tapi aku harus terima..Ini yang aku mahukan..
Mahu kembali ke pangkal jalan..
Mahu mengikut landasan yang sebenarnya..
Aku perlu kuatkan diri..

Ade someone yang mahukan aku..
Itu aku sangat tahu..
Sebelum balik raya ni pun, dia ada cakap dengan aku..
Aku tak pasti dia betul2 mahukan aku atau kerana kecewa dengan "ex" nya itu..
Atau kerana mahu merasa life yang itu sebelum sampai masa yang tidak membenarkan dia merasanya semua...
Argh..aku memang buntu berkenaan hal ini..

Tapi, bukankah aku mahu berubah.Meninggalkan semua yang dulu..
Jadi aku perlu lupakan semuanye..Menolak selagi mampu..
Tapi....yang pasti..aku sangat sunyi dan kosong......

9 maklumbalas:

  1. Atikullah Faiz said...:

    dia takder hati pada ex dia, macamana nak rasa kecewa..haha. The problem is, dia ada masalah hati, hati dia pada awak.Tapi, dia sedar...hidup ni tak semudah yang diingini.

  1. Atikullah Faiz said...:

    by the way bestnya, awak pandai pilih template yang cun2, hehe.

  1. chenta said...:

    betul ke hati dia pd sy?
    bukan pada ex dia "x***"?
    entahla..kalau hal hati ni, sampai bile pun takkan settle..

    cantek ek template ni?tenkiu ye ^_^

  1. weh syasya~
    aq rase cam xtao jerk ko ade belog?
    ahaha~
    weh!
    cmne nak follow nie~
    xkuo3 pon tmpt follower tuh~

  1. chenta said...:

    belog baru la..
    huhuhu..
    masih baby lg belog ni..

    tmpt follow tu lmbt sikit
    pe kata copy link, then kat dashboard..
    kat bwh tu..
    klik button "add"..
    itu slh satu cre utk follow gak ^_^

  1. ++d++ said...:

    kamOoo..
    wat blog baru yer...
    bagus gak tue..
    jangan di sedih hati kamOoo tue..bina hidup baru bb..kamOoo ader ramai kawan sekelilingkan..termasuk saya..:)