Followers

Nak mengurat ke???

Thursday, September 24, 2009

Ni la RAN..



Ye..Dia bekerja sebagai seorang POLIS


Bosan..bosan..bosan..
Bosan betul kat opis ni..Dari semalam sampai ke arini..
Keje tak banyak sangat..Aku pun jadi malas nak buat..Hahahha..
Makan gaji buta je la..
Ampun ya..Halalkan la gajiku ini..Huuuu...


Mengurat?
Semalam ade someone call aku.Nama dia RAN...Hampir sejam gayut dengan dia..
Agak lame juga bagi orang yang 1st time call aku...
Tapi aku dah tau dah dia akan call aku sebab dia dapat num aku pun dari sis uda..
Aku pun yang beri keizinan...Sebab aku nak tau gak pe kaitan orang tu dengan beeya..Adik angkat aku tu..
Tapi lastly, aku gak yang pening..

Beeya kata dia amek num aku dari blog aku yang lame tu..
Then dia bagi Ran..Bile Ran mesej, rupenye itu num sis uda..
Macamane beeya boleh dapat num sis uda dari blog aku plak ni?
Confius2..Padahal takde pun num sis uda kat blog aku..Blog sis uda ade la..
Lantakla..Malas dah pikir hal semalam..

Ran tu baru je putus dengan awek dia..So dia cari teman untuk ilangkan kesunyian dia tu..
Beeya plak boleh suggestkan aku pada Ran..
Erm..aku tak la kisah sangat kalau sekadar nak berkawan..Kawan biar beribu kan??
Tapi gaya Ran cakap tu len macam je..Macam orang nak flirt je!

Lepas call tu, boleh plak dia cakap "Bestla cakap dengan awk...blablabla.."
Ade someone tu pun cakap camtu bile lepas call aku..
Aku ni memang boleh buat orang seronok n happy ke??
Huhuhuhu..

Pastu aku mesej sis uda plak..
Cakap pasal si ran tu..
Tergelak je mesej dengan sis uda...Siapla dia kata, kalau dia belum ade steady partner, mesti dia pun beratur same untuk dapatkan aku..
Orang yang saham tinggi!
Hahahahahah..Ade2 je sis ni la...

Malam tadi ramai gak yang aku mesej..Masing2 cakap pasal hati dan perasaan..
Ade buat aku gelak, ade buat aku serba salah...
Aku bukan ape..Bukan berharap untuk jadi perhatian ramai..Diminati ramai..Or what so ever la..
Aku cuma mahu teman yang setia..Terima aku seadanya..Boleh layan dan jaga aku dengan baek..
Bukan yang bersama dengan aku atas sebab tertentu..Bukan untuk menghilangkan rasa busan dan sunyi..
Sebab aku pun dah busan dengan orang2 yang macam tu...

Last2 aku pikir, biar aku idup macam sekarang ni je..
Tidak perlu serius pada sesiapa..Yang mahu berkawan, aku masih terima..Aku masih sayang..

6 maklumbalas:

  1. me said...:

    yek..keputusan y tepat..

  1. pijah@hakuna said...:

    erm,. betui2...kawan lebih senang kan.

    tapi..
    saham yang tinggi???? wahwahwah sya sudah hebat sekunk.haha xsaba nak jumpa ang

  1. chenta said...:

    owh sayangku pijah!

    mane ade saham tinggi pun..dowg bergurau je semua tu..hahaha..

    itula..bile la nk jumpe hang kan.rinduuuu...!

  1. siput_uda said...:

    hehe..melekat ayat saham tinggi tu.hakhak

  1. chenta said...:

    hahhaha..
    sis la ni..
    memandai je ckp bb cmtu!