Followers

Kerja..

Wednesday, September 23, 2009
Arini aku kerja..
Even aku dah apply cuti untuk arini..
Tapi aku batalkan..Aku amek cuti ari jumaat..

Pagi ni letih betul rasa..
Masuk2 keje dah letih..
Bukan sebab banyak kerja..
Tapi letih dengan keadaan semalam..

Sumpah!
Memang tak suke situasi macam tu..
Mengantok, letih, mata bengkak...Uwaaa...
Tak suka tapi terpaksa..
Naseb baek aku tak amek benda yang itu..
Aku dah janji pada diri..Takkan lagi sentuh benda tu even aku tensen sesangat sekali pun..

Thanks pd sis uda..
Sebab temankan aku semalam..
Lega juga rasanya..
Tapi aku malu... :P

2 maklumbalas:

  1. siput_uda said...:

    hehe..malu ye.. tak perlu malu,bile2 kamu mahu bercerita, msg saja ye

  1. chenta said...:

    thanks sis..
    i love u la!