Followers

Hari ini hari khamis!

Thursday, October 01, 2009

Notis Kesalahan Serta Tawaran Kompaun untuk letak kereta..hahahah!

Pagi tadi lepas antar si dia balik melaka..Aku n sis terus ke Batu Pahat..Mahu beli baju untuk majlis bulan 12 nanti..
Dulu plan nak carik masa puasa, tapi aku plak terlalu bz..So baru sekarang dapat carik baju tu..
Naseb baek kedai tu masih ade promosi raya yang sebenarnye dah takde.Tapi sis dah ternampak tag promosi yang org kedai blm sempat turunkan..
So kami dapat la harga promosi tu..Hehehhehe..Bayangkan la harga sepasang baju yang hampir rm200, kami dapat kurang rm20 dan dapat 2pasang utk harga sepasang..Hahahahha..gile bestkan?!

Banyak gak berbelanje..Lebih dari budget sebenar aku...Gaji plak seminggu lagi..Esok nak servis kete lagi..
Aku aje berhabis rm350 utk baju aku, mum n ayah..Sis hanya rm120 untuk baju dia dan ayah Z..Naseb baek la majlis sis tu sekali seumur idup..So tak la aku kisah sangat..

Dah beli2 semua, bile aku keluar kedai, nampak plak notis saman letak kereta kat cermin kete aku..
Dah g bayar saman plak..Tapi bayar awal, so dapat la diskaun..Hanya bayar 1/3 dari bayaran sebenar..hehehhe...
Tapi skema gak aku kan?Dapat saman terus g bayar tu..Baekkan?hehehee

Hah!Pasal title entry plak..Aku nyaris2 terlupa arini ari khamis..Syok cuti punye pasal..Semuanye aku bantai ari sabtu dan ahad..Ahaahahha..
Itu pun aku pasan sebab kat jalan tadi nampak orang ramai pakai baju batik..Orang kerajaankan..
Dah tu orang opis asyik2 call aku je.Dari semalam..Aku cuti memang tak aman.Ade je halnya..Orang penting la katakan..Ahaks!
Jam aku plak bengong.Ade tulis tarikh arini 31hb..hahahha..gile pening!Macam2..

2 maklumbalas:

  1. shajimy said...:

    wah bercuti yek....
    so ader kat kluang yek?
    mai lar open house umah i...:P
    huhu...then pagi ahad i chow ke muar...

  1. chenta said...:

    open house umah u?
    leh gak..