Followers

Alhamdulillah

Tuesday, September 29, 2009
Alhamdulillah..
Harini hari pertama aku berpuasa dalam bulan Syawal..Means puasa enam. Aritu bulan ramadhan, aku tinggal puasa 4hari je.
So kalau aku dapat lengkapkan puasa enam ni, ada la extra 2ari..Insya allah...

Esok mula bercuti sehingga Jumaat..Yahooo!!
Esok juga aku akan drive balik ke Johor bersama si dia...Dia cuti esok, so dapat la ikut aku balik Johor.Lagipun my mum pun asyik tanya pasal dia jew..Buhsan aku!
Huuhuhuhu..

Tapi khamis dia dah balik ke Melaka semula..Tiket dia pun aku dah belikan..Aku plak, tak tahu bile nak balik.Ade agenda tersendiri dengan my sis..
Dan mungkin Jumaat, aku akan ke KL..My baby pun perlu diservis sebab dah 5ribu lebih kilometer..
Moga2 selamat la perjalanan aku esok..Puasa enam akan disambung minggu depan.Hehehehhe...
:24:

2 maklumbalas:

  1. atikullah said...:

    si dia...fuiyooo...hmm tahniah..and good luck. jalan bebaik.

  1. chenta said...:

    ala..
    saje je letak si dia..huhuhu